reklama

Chceš zabalený tovar? Zaplať!

Predstavte si, že kupujete mäso. Predavač vám odváži žiadaný kus bravčového,  hodí ho na pult, vy zaplatíte a čakáte. Keď sa predavač chystá venovať ďalšiemu zákazníkovi spýtate sa ho, či vám to mäso nezabalí. A odpoveď: " ak chcete na tovar obal, musíte si priplatiť"! Že absurdné? Vôbec nie! Zvyk automaticky dať tovar po zakúpení do nejakého obalu sa asi stáva minulosťou. Neviem či všade, ale v Panta Rhei v Košiciach určite.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Knihy kupujem celý svoj život. Aj dnes, keď ich cena je pomerne vysoká často navštevujem predajne s knihami a keď ma niečo "osloví" kúpim. Tak som si kúpila aj knihu v Panta Rhei v košickej Optime. Kniha po zaplatení zostala ležať na pulte a ja, v domnení, že predávajúci asi zabudol, poprosila som ho o nejaký ochranný obal. Nedám predsa nezabalenú knihu do tašky k mliečnym výrobkom a zelenine. Odpoveď predavača bola taká, ako som už uviedla v úvode - priplaťte si a dám vám vrecúško. Vôbec mi nevadia tie 2 centy, ktoré som zaplatila za malé igelitové vrecúško s potlačou Panta Rhei, ide tu o čosi úplne iné - o kultúru predaja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedysi za čias socializmu sme sa vysmievali z obchodov v bývalom ZSSR, kde mäso vraj predavač hodil nezabalené do nastavených rúk, alebo v tom lepšom prípade zabalil do novinového papiera. V Panta Rhei síce tovar "zabaliť" mohli, ale za príplatok. Pri kúpe pečiva, alebo zeleniny majú obchody pre zákazníkov kotúče mikroténových vrecúšok z ktorých si zákazník berie podľa potreby. Nie sú síce potlačené reklamou potlačou predajne, ale sú. Svoj účel plnia. Ak si kúpite kabát, topánky, alebo hoci hrniec, tovar vždy dajú do sáčku, alebo igelitovej tašky. Aj v lacných obchodoch. Nezaslúži si vari zákazník kupujúci knihy, aby mu bol tovar odovzdaný tak, aby ho domov doniesol nepoškodený? A prečo vlastne zákazník má platiť za reklamu pre predajňu? Veď "potlačené" vrecúško tou reklamou je a Panta Rhei núti zákazníka spolu s knihou kupovať aj reklamu.

anna žanonyová

anna žanonyová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som žena ako každá iná. Raz veselá,inokedy smutná-podľa nálady. Zoznam autorových rubrík:  Život okolo násKrásy prírodyškolstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu