reklama

Keď chýba "žena za pultom"

Kým u nás boli obchody typu "žena za pultom", nakupovaný tovar sa nám dostal do ruky až po zaplatení. Dnes našťastie máme tú výhodu, že tovar si vyberáme sami a najmä vo veľkých obchodoch sa môžeme v ňom prehrabávať donekonečna. A tak sa určite stalo aj vám, že ste natrafili na rozbalené keksy, či otvorenú malinovku. Ja som si dokonca raz priniesla domov otvorenú fľašu mlieka. Odvtedy si dávam pozor pri nakupovaní fliaš a vždy skontrolujem, či pásik nie je pretrhnutý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dnes som nakupovala v Lidli. Uličku zatarasila vozíkom staršia pani, musela som zastať a videla som toto: pani vzala fľašu oleja, odkrútila vrchnáčik a pokúšala sa vytrhnúť plastový uzáver. Išlo jej to ťažko. Fľašu položila späť, zobrala druhú a proces zopakovala. To som už nabrala dych a spýtala som sa:

- Pani, to prečo otvárate tie fľaše?" A odpoveď: -Čo vás je do toho! Ja ich kupujem, musím ich predsa ovoňať!

- A to ak vám nebude vôňa vyhovovať, tak ju položíte späť do regálu? - pokračovala som v dialógu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-No samozrejme, čo myslíte že budem kupovať pokazený olej! - bola jej odpoveď.

Keďže intenzita jej hlasu sa zvyšovala a ľudia okolo zacítili senzáciu radšej som sa pratala preč.Veď ak sa jej nepodarilo otvoriť ani jednu fľašu, ja by som bola pohorela, nie ona.

V živote by ma nenapadlo na predajni otvárať akýkoľvek tovar, ani balené mäso. Ak mám podozrenie, otvorím ho po zaplatení a ak treba, reklamujem. Nikdy som s tým nemala problém. Tí, čo tovar otvárajú pred kúpou si hádam vo svojej prostoduchosti ani neuvedomujú čo robia. Veď ak predajňa má veľa takto poškodeného tovaru, musí sa to odzrkadliť na jeho cene, alebo sa takýto tovar veľmi ľahko dostane k druhému zákazníkovi. Koho by už len napadlo, že pred vložením oleja do vozíka je treba odkrútiť vrchný uzáver a skontrolovať vnútornú plombu či nie je porušená. Po dnešnej skúsenosti to však doporučujem všetkým.

anna žanonyová

anna žanonyová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som žena ako každá iná. Raz veselá,inokedy smutná-podľa nálady. Zoznam autorových rubrík:  Život okolo násKrásy prírodyškolstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu