reklama

Psí život

Dovoľte, aby som sa predstavil. Volám sa Sauron, mám 7 rokov a pochádzam z rodu nemeckých boxerov. Bývam s  mojím pánom a paňou, ktorých mám veľmi rád  tak, ako majú radi oni mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Keď ma priniesli do rodiny bol som úplne maličký a toto je moja prvá fotografia.

Obrázok blogu

 Všetci sa tešili, len ja som sa všetkého bál. Dostal som peknú prútenú postieľku, na ktorej som sa učil hrýzť. A že mi to učenie išlo o tom svedčí fakt, že postieľka dlho nevydržala.

Obrázok blogu

Teraz mám už veľkú posteľ z umelej hmoty , ktorá mi vôbec nechutí a tak je ešte stále celá. V nej mám svoju deku, pod ktorú si ukrývam cennosti ktoré dostanem, ale najmä mňamky, ktoré nedokážem naraz zjesť. Môj pelech neslúži len na spanie, ale aj na jedenie. Jedlo dostávam síce do misky na to určenej, ale ak dostanem nejakú jednohubku ako je napr. bobuľka hrozna, alebo kúsok rožka, treba to zjesť v pelechu, nie na podlahe, to by na mňa kričali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa pán oblieka musím dávať pozor, aby neodišiel preč bezo mňa.

Obrázok blogu

 Vtedy je najlepšie ak si sadnem a dobre pozerám čo robí. Ak sa medzi obliekaním rozpráva so mnou, to sa môžem presunúť ku dverám a čakať, či zoberie aj vodítko.

Obrázok blogu

 Ak ho zoberie, mám vyhraté. Ešte lepšie je, ak môj pán povie: Sauron, ideme na autovýlet! Viem, že autovýlet je to, že nastúpim do auta a vystúpim až niekde v prírode, nie v parku. Prírodu mám rád. Je to jedno, či som na lúke, na chalupe, alebo v lese. Všade sa dobre behá.

Obrázok blogu

 A najlepšie je tam, kde je veľa skál. Nie veľkých, takých akurát s ktorými môžem hrať futbal. Psí futbal sa hrá trochu inak ako ľudský. Psi nevedia kopať dopredu, ale dozadu. Ja vydržím taký psí futbal hrať aj celý deň. Ak mi lopta/skalka utečie, prinesiem si ju v zuboch, ktoré mám od tých skál celé zodraté, a pokračujem v hre, najradšej tam, kde je najviac ľudských nôh. Raz sme boli na výlete pri veľkom potoku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 Tam vám bolo skál! Bolo ich toľko, že som si nevedel vybrať. Potom mi však pokazili náladu, lebo ma posadili k akejsi studničke a kázali mi čakať.

Obrázok blogu

Bola mi zima na zadok čo ma dosť naštvalo, alebo skôr urazilo.  

Obrázok blogu

 Keď som sa večer vrátil domov, bol som tak unavený, že som zaspal na gauči, ani rozprávku som nedopozeral. Snívali sa mi samé krásne sny o okrúhlych kameňoch, loptičkách, kostičkách a zelenej lúke. O tom ale porozprávam až nabudúce.  .

Obrázok blogu
anna žanonyová

anna žanonyová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som žena ako každá iná. Raz veselá,inokedy smutná-podľa nálady. Zoznam autorových rubrík:  Život okolo násKrásy prírodyškolstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu